Information til virksomheder 2016

Kære virksomhed,

Tak for din interesse i Brunch Club.
Vi ser frem til en hyggelig og udbytterig dag sammen med jer.

OM BRUNCH CLUB

Brunch Club afholdes halvårligt under overskriften “Skønhed, Sundhed og Velvære”.
Arrangementet henvender sig til alle, som vil blive klogere på kost og ernæring, fysisk træning, selvpleje, personlig udvikling, makeovers, forbedret livskvalitet, sundhed, positivt selvværd etc.

Fra gang til gang giver vi udvalgte firmaer mulighed for at deltage med kommercielt indhold og bruge arrangementet som en markedsførings-/salgskanal til glæde og gavn for virksomheden såvel som gæsterne.

Løbende reklamerer vi for dagen på BrunchClub.dk, via e-mails, på Facebook, YouTube, AOK osv.
Endvidere vil dit firmanavn/logo blive vist på vores website som et reklamebanner, som linker til dit firmasite.

Se video fra tidligere arrangementer her: http://www.brunchclub.dk/om-brunch-club

PRAKTISK INFORMATION

Det fungerer sådan, at hvert deltagende firma bliver præsenteret imens gæsterne spiser en lækker brunch. Præsentationen af dit firma kan ske på forskellige måder (Se afsnittet “Præsentation af dit firma”).

Når gæsterne er færdige med at spise, kan de cirkulere rundt til de forskellige repræsentanter for firmaerne og få yderligere information om produkterne og købe jeres evt. medbragte varer.

Arrangementet varer typisk 3 timer, hvorefter der afholdes “mini-messe” hvor gæsterne har mulighed for shopping, networking og råd/vejledning/inspiration hos de firmaer der er inviteret.
Vi forventer ca. 100 gæster ved arrangementet 2. sep.

TID & STED

Datoen er: 2. September, 2012

Gæsterne sætter sig til bords kl. 10.00 så vi foreslår at virksomhederne kommer en times tid før så I kan nå at gøre jeres “stand” klar.
Dørene er åbne fra kl. 08.45.

Adressen er:
Charlottehaven
Hjørringgade 12C, 2100 København Ø.

BETALING

Prisen pr. deltagende virksomhed er kr. 995,- ex. moms (uanset hvor mange repræsentanter fra jeres virksomhed som kommer på dagen og hjælper til på jeres “stand”).

Prisen omfatter ikke brunch, men der vil være morgenmad i et særskilt lokale til virksomhedsrepræsentanterne.
Ønsker man Charlottehavens brunch, kan dette tilkøbes for kr. 250,- pr. kuvert.

Det samlede beløb skal indbetales senest onsdag d.1 aug. på følgende konto i Nykredit bank: Reg nr. 8117 Konto nr. 1798795.

PRÆSENTATION AF DIT FIRMA

Din firmapræsentation kan ske på to måder; enten som en kort videopræsentation (max 2 min.) eller ved at værterne læser en kort reklametekst om dit firma op, imens jeres logo og evt. nogle produktbilleder vises på 2 storskærme.
Vi skal derfor senest 14 dage inden arrangementet have jeres video eller stillbilleder/logo.

Valgfrit
Hvis I har brug for hjælp til at producer videoen eller til at få taget nogle professionelle produkt- og firmabilleder, kan vi assistere med dette til følgende priser (alle priser er ex. moms):

  • Photoshoot (Stillbilleder af virksomhed / produkter): Kr. 2.800,-
  • Optagelse og production af præsentationsvideo: Kr. 4.000,-
  • Styling af personer til billeder el. video (min. 2 timer): Kr. 500,- /pr. time


ØVRIG INFORMATION

1 Alle deltagende virksomheder bedes medbringe en lille gave (fx i form af et produkt fra virksomhedens sortiment) som kan udloddes som præmie på dagen. Størrelsen af gaven er helt op til jer og I skal ikke selv forberede nogen konkurrence – det gør vi.

2 Erfaringen viser at det styrker købelysten hos gæsterne, hvis I til denne dag har lavet en særlig Brunch Club rabat på et eller flere af jeres produkter/ydelser. Vi anbefaler derfor alle deltagende virksomheder at lave en “Brunch Club rabat” til de gæster som køber/bestiller en vare hos jer på selve dagen. Rabatternes størrelse bestemmer I naturligvis selv.

3 I bestemmer selv om I kun vil acceptere kontant betaling fra Brunch Club gæsterne der handler hos jer, men det er en god idé at tilbyde kreditkortbetaling, hvis I har mulighed for det. Hvis I ikke allerede har en mobil dankort-terminal, kan vi anbefale en gratis løsning gennem firmaet iZettle.
iZettle sender dig en gratis kreditkortlæser til iPhone/iPad og du betaler så et transaktionsgebyr på 2,75%.
Se mere på www.izettle.com.

4 Giv os gerne besked om, hvor mange kollegaer du medbringer.

5 På Brunch Club hjemmesiden kan I se et par videoer fra et tidligere Brunch Club arrangement og læse mere om dagens program: www.brunchclub.dk

Spørgsmål omkring firmadeltagelse kan rettes til:
Heidi Maxmiling: Tlf. 4078 7230 – Mail: heidi@makeyouover.dk
Anja Maxmiling: Tlf: 2625 2430 – Mail: anja@makeyouover.dk

Vi glæder os til at se dig og din virksomhed!

Bedste hilsner,
Heidi & Anja Maxmiling